субота, 23 січня 2016 р.

Я - учитель


«Твори добро», - душа моя благала.
 «Запалюй світло», - радили батьки.
 Я нелегкий для себе шлях обрала,
 Щоб нести світло і добро через віки.
 В усі часи учитель – то є сила,
 Він совість, розум, світла голова
. Хоч в це сьогодні вірити несила,
 Але ви знаєте, я все-таки права
. Я щиро вірю у мистецтво слова
, Я намагаюсь в душу зазирнуть,
Навчити бачити прекрасне і чудове
 І правильно обрать майбутню
путь.
 Читання, і письмо, і рахування
 – Цьому навчити не проблема вже.
 Мета сучасного нелегкого навчання
 – Людина, що життя в собі несе.
 Дітей я прагну научити жити,
 Іти за покликом палких сердець,
 Красу і відчувати, і творити,
 І інших чути, й слухати себе.
 Нехай я крапля у освітнім морі,
 Нехай зірок з небес не дістаю,
 Знання мої не стліють у коморі
 – Я їх сучасним дітям роздаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар